Medijska strategija - Kako zgraditi prepoznavnost in izstopati
Želite povečati prepoznavnost svojega podjetja, organizacije ali projekta? Se sprašujete, kako pristopiti do medijev in zgraditi uspešne odnose z novinarji? Pridružite se naši delavnici, kjer bomo raziskali ključne korake za učinkovito sodelovanje z mediji.
Komu je delavnica namenjena?
Prvotno start-up podjetjem v začetnih fazah razvoja, dobrodošli pa so vsi marketinški strokovnjaki, organizacije ter vsi, ki želijo izboljšati svoje odnose z mediji.
Gostujoči strokovnjaki:
-
Mitja Sagaj, novinar in urednik časnika Večer
-
Janja Pavlin, strokovnjakinja za odnose javnostmi
Pogovor vodi Elvisa Basailović, vodja komuniciranja v Tehnloškem parku Ljubljana
Na srečanju boste izvedeli:
-
Kako prepoznati zgodbo, ki bo pritegnila pozornost medijev.
-
Kako pravilno pripraviti sporočilo za javnost.
-
Učinkovite načine za vzpostavljanje in vzdrževanje odnosov z novinarji.
-
Praktične nasvete za uspešen intervju in javni nastop.
-
Kako ravnati v kriznih situacijah ter obvladovati negativne medijske objave.
INFORMACIJE
Datum, ura, lokacija: 19.9.2024, 17.00–18.30, Tehnološki park Ljubljana
* Zaradi prostorskih omejitev je število prostih mest omejeno. Sedeže bomo polnili po načelu kdor se prej prijavi.
O natančni lokaciji (sejni sobi) vas bomo obvestili en dan prej po e-pošti, saj je odvisna od števila prijav oz. velikosti skupine.
Udeležba je brezplačna, prijava pa je obvezna.
Po zaključku srečanja se bomo odpravili na pijačo h glavnemu odru Arene Tehnologij, kjer se bo nadaljeval tehnološki TNT show in DJ TECHNO Party.
Program sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija, in sicer iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Izvaja se na podlagi programa »Vsebinska podpora za hitrejšo globalno in trajnostno rast inovativnih MSP (RazvojniPlus Program)« v okviru Programa evropske kohezijske politike v obdobju od 2021 do 2027.